SMYR_A Fatoana çok berbat bir normal doğum geçirdim ben içten ve dıştan fazla diklerim oldu kan kaybım çok fazla idi sonrasında enfeksiyon ve dikiş açılması kaburga kemiği kırığı bile yaşadım. Kabus gibiydi yani çocuğuma bile alışamadım o kadar berbattı