ayseeeemoyku Kızlar çalışan varmı aranızda veya çalışan tanıdığı? İş başvurusunda bulundum aradılar da verdikleri maaşa çok şaşırdım inanılmaz yüksek geldi. eski banka personeliyim yine çağrı merkezinde çalıştım ben böyle maaş almadım 😂
Tuba2144 ayseeeemoyku bende çağrı merkezlerinde evden çalışmak istiyorum ama nerden başvuru yapılıyor hiç bilmiyorum
Rvd ayseeeemoyku 1,5 yıl kadar bende finans kuruluşunda çalışıyordum asgari ücrete bütün işleri yaptırıyorlardı 😂 maaş iyiyimiş valla