Derennn700 Kızlar az önce artimed yaptım reglim bi gün gecikti ama bol su içmiştim erken gebelik yaptım negatif çıktı Sizce ne yapmalıyım ilk kez reglim gecikiyor 😔 böyle olup bekleyen var mı
Cicekbahcesi12 Derennn700 ilk gebeliginiz mi bilmiyorum ama adet duzensizlesmeye baslayinca vucut kendini gebelige hazirliyor derler insallah oyle bi durumdir icinizi ferah tutun stres yapmayin lutfen 🤲
demom Derennn700 artımed de hiç 2. Çizgi silik vs falan çıkmadı mı kiii o marka hep silik çizgi gösterir
Busraaaakkk Derennn700 bende 2 gün gecikme ile bugün regl oldum canım, bu aydan çok ümitliydim çok stres yaptım ondan mı bilmiyorum
Nur19977 Cicekbahcesi12 kuzum bende geçen aylarda 2.gün gecikmede regl oldum hamilelik istediğimiz için stres vs olabiliyor
Niloyyaaa Cicekbahcesi12 benimde böyle oldu 5 aydır deniyoruz reglim o kadar düzensizleşti ki sürekli 20 günde regli olmaya başladım
Derennn700 demom evet canım çıktı bir saat sonra ama erken gebelik testiydi kuruma çizgisi olabilir mi acaba