H-a-t-i-c-e Testim bu şekilde pcos olduğum için 3 aydır adet olmuyorum beta verdim sizce kaç haftalıktır 🥲
maviportakal_ H-a-t-i-c-e pcos olduğu için biz net bilemeyiz değerin 2000in üstünde gelirse kese falan görünür zaten hemen randevu al doktordan folik asit falan kullanman gerekir çünkü
deryakrgz H-a-t-i-c-e benimde bu kadar net çıkmıştı 5 haftalık olduğunu öğrendik 🤗 sağlıcakla gelsin inşallah 🤲🏻
maviportakal_ H-a-t-i-c-e ay yeni daha hafta yorumu yapayız ama 4-5 hafta civarıdır hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın