ecemanne Dragos Bezmialem hastanesine gidip memnun olan ve doktor önerisinde bulunacak var mı anneler ve anne adayları
zeykob ecemanne Başından beri Kenan Karaca beye gidiyoruz. Çok memnunuz çok pozitif, ilgili, konuşkan bir doktor. Aklımıza takılan herşeyi uzun uzun açıklıyor. Net ve samimi biri. Çok seviyoruz kendisini, tavsiye ederim.