Merhaba arkadarlar yorumlariniza ihtiyacim var. Şuan 14+3haftalik hamileyim. 26 martta 11w6d iken akinti şikayetiyle dr gittim kokusu yok kaşıntı yok ama yoğun ve rahatsız edici yesil sari akinti. Dr bakti mantar dedi GYNO lomexin 600ml 2adet lik fitil yazdı.gecer gibi oldu ama bugün baktığım da tekrar ettiğini gördüm. Suyu da zorla içiyorum mide bulantısı yapıyor bu durumdan nasıl kurtulabilirim. Bebege zararı olur mu ? Bundan kurtulan var mi aranızda?