Oglusumubekliyorumsss Klic MasaaL Smye Kumral60 kizlar bnde 37+4 oldum gece pijama su oldu kalktim devami yok doktor aradim bekle takip et dedi az az camasirim islanio yurudukce sizde boyle olan varmi
Smye Oglusumubekliyorumsss sadece bugğn çok yürüdüm sancım çar çok fazla bi yerde toplanıyor senin suyun geliyor niye bekletti ki
Kumral60 Oglusumubekliyorumsss Canim ya suyun geliyorsa doktora bir git baksın bence bitme durumuda olabilir suyun buda enfeksiyona sebeb oluyor birde eczanelerde şu olup olmadigini anlamak için renkli kağıtlar var.
MasaaL Oglusumubekliyorumsss Ben 34+5im. Benimde iççamaşırım ıslanıyor ama pijamaya gececek kadar değil. Dogum yapan arkadasımın da oluyormuş sanırım bu son aylarda oluyor böyle.
Klic Oglusumubekliyorumsss bende bugün alttan muayeneden geldim ilk çok az kahverengi lekem geldi ardından pembemsi leke geldi korkuyorum acaba normal mi Yoksa doğumun geldiğinin belirtisimi
Oglusumubekliyorumsss Kumral60 Smye doktor bekle dedi artik doktorlara kimseye güven yok ne yapicagimi sasirdim hayirlisiyla sabh olsa carsanba randavu varya o yüzden beklito
Kumral60 Oglusumubekliyorumsss o zaman canım yapman gereken cocugunun hareketlerini kontrol etmen benimde suyum çok az hareketlerini kontrol ediyorum heralde.
Ases54 Klic benimde aynı sayılır bakalım perşembe gidicem yine ama ben pek o ölçümlere güvenmiyorum ayrıca 3kg az değilki ben eksik çıkarsa diye telaşlanıyorum çnkü ilkinde 3400 denildi 2800 doğdu eşik yaşlanmışmış falan