Kızlar lütfen beni umutlandırın 17 Şubatta rahim filmi çektim 23 Martta regl oldum 29 Martta temizlendim bel ağrım ve kasıklarımda Ağrı var ayın 10 unda kahverengi şeklinde leke döküldü 11 inde ertesi günde tek seferlik pembe kanama şeklinde leke döküldü 1 gün arayla Ay ortasında hiçbir zaman lekelenmem olmaz normal mi bu durum gebelik olabilir mi test yaptım bugün erken olduğu için mi çıkmadı