Daha önce yaşamadım şuan benim de plasentam aynı şekilde, o yüzden çok araştırdım. 3 doktor değiştirdim hepsi de aynı fikirdeydi. Normal doğum imkansız değil evet, ama doğum başladıktan sonra çok fazla kanama olabiliyor ve sezaryene dönülebiliyormuş. Baştan hiç böyle bir riske girmemek daha mantıklı bence.