Bibebek_2kedi ozlem6060 Peki bişey daha sorabilir miyim doğum ücreti ne kadar ödediniz en son sorduğumda 27 buçuktu zam geldi mi acaba
ozlem6060 Bibebek_2kedi 29400 dü en son ben indirimli eşimden kaynaklı 25 e oldum Arkadaşım da 2 gün önce doğum yaptı hala 29400
Deryakz Katya1 merhaba evet öğrendim %90 ın üzeri kız dedi doktorumuz optimed de ogrendim tabiki devlette soylemediler yine 😄
Toticik ozlem6060 Hangi aylarda zam yapıyorlar peki biliyor musunuz bende temmuz da doğurcam da gecen ay sorduğumda 29.400 tl demişlerdi bana temmuza kadar zam gelır mı?
Toticik ozlem6060 Bende sezer hocaya gidiyorum çok memnunum acaba ne zaman söylüyor normal yada sezaryen doğum diye
ozlem6060 Toticik şubatın ortasında zam geldi yapılacağını sanmam Geçen sene de Kasım da zam gelmişti
Bibebek_2kedi ozlem6060 Çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor haftaya 33 haftalık oluyorum nts istedi o zaman mı yapılıyor acaba
ozlem6060 Bibebek_2kedi bana 38 de yaptı genellikle 37-38 haftalarda yapıyor zorunlu bir durum olmadığı sürece erken yapmaz