Çok ağrı normal değil maalesef ki korkmayın yine de yerleşme ağrısı da olabilir bebek tutunmaya çalışıyor progestan verdi mi doktorunuz. Vermediyse de bence her hamilenin ilk başlarda kullanması gereken ilaç ağrıyı kesiyor bebek iyi tutunuyor. Benim doktorum en ufak agrimda hemen kullandırılır ve neredeyse ağrısız atlattım 24+1 im