Pzahide Kızlar selam 37+1 deyiz, geceden beri adet ağrısına benzer ağrılar girip çıkıyor, belim ve karnıma. Bebeğimin hareketleri çok hafif. Doğum sancıları mı başladı acaba lütfen yardım 🥹
gulsenbth Pzahide kaç dakika sürüyor? Sıklığı önemli. Benimde ilk regl ağrılarına benzer ağrılarım vardı. 3-5 dakika da bir sürekli geliyor 30-40 saniye sürüyordu
Miyosss Pzahide 37. Haftada bu şekilde ağrılarım oldu gece boyu artarak devam etti. Sabah acile gittim 3 cm acilmam vardı apar topar aynı gün doğuma alındım bebişim doğdu. İhmal etme canm mutlaka doktora görün
elifuslu1002 Pzahide bu haftalarda ağrılar bende de oldu artış olmadı artış varsa 5 10 dk bir düştüyse gidin bibderik açılmaniz da ola bilir
Berfemin Miyosss merhaba sancılarınız tam olarak nasıldı acaba tarif edebilir misiniz düzenli miydi öncesinde su veya nişan geldi mi 🤔😊
Pzahide Miyosss ay benimde öyle şu an hafifledi mesela en iyisi bir doktora görünmek teşekkür ederim 🫶🏼
Balbebek012 Pzahide kendini takip et bu tip ağrılar bu haftalarda normal ama artıyorsa düzenliyse doğum habercisi olabilir
Berfemin Pzahide ben de kaç gündür böyleyim kızlar ama düzenli olmadığı için doktora gitmedim. Doktorum 10 dk da bir ritmik belli bir düzenli olursa gel demişti. 37+3 teyim ben de. Yalancı doğum sancıları deniyor bunlara rahim kendini doğuma hazırlıyor bebek kanala inmeye çalışıyor ondan bu adet gibi ağrılar kasılmalar olabiliyormuş. Doğum sancıları ne yaparsanız yapın geçmez dinlenme yürüme duş alma vs.. ve gittikçe şiddetlendirmiş.
Pzahide Berfemin ama yalancı doğum sancılarında değişiklik iyi geliyordu. Biraz yürüyordum mesela hemen hafifliyordu şu an öyle değil maalesef