Htcilk Merhaba herkese,1 hafta sonra 37 haftalık gebe olucam ve doktorum çatı muaynesi yapıcak doğum şeklime karar vericez,çatı muayenesi nasıl geçti olanlar anlatabilir mii
Oykulum-61 Htcilk ben ilk kızımda olmuştum oturdum baktı doktorum kalktı dedi nasıl yani dedim bitti mi evet bu kadar dedi eee ama hocam millet çatı muayesini anlatırken ağlıyordu bana onlar fazla taktığı için abartıyor dedi 😄 yani benimki böyle geçti ama tabi çatı darlığında falan acıtıyorsa birşey diyemem
Sazenin Korkulacak bir şey yok kendini kasmaman gerek sadece önemli olan o, kadın doğum muayenelerine benzer ama elle yapılıyor benim hiç acımamıştı