Elffsrht bende bunu sormak için girmiştim foruma, çıkacak gibi hissediyorum başı aşağıdaymış ondan diye tahmin ettim bende 33 hafta olcak 2 gün sonra. İnsan bi tedirgin oluyor bana da bir buçuk hafta önde demişti yürüyüş ve tatlı diyeti önerdi erken doğumu tetikliyormuş yoksa