babycom456 Kızlar şeker yüklemesi yaptırmıştım şeker yok demişti bugün muayene olmadan yarım saat ince çikolata yedim nstye giricem muayene olucam vs diye kan tahlilinde şekerim 172 cıkmıs sıkıntı olur mu ki bidaki kontrolum 14 gunnsonra 34+5 hamileyim