Kızlar ocak ayindan beri çocuk düşünüyoruz o ay ve öncesi göğüs hasasiyeti oldu ama bir kac aydir da ne regl oncesi ne regl sonrasi yok öyle birsey acırdı şişerdi göğüslerim dokunamazdim ama olmuyor normal mi bu durum yoksa bir sorun olduğunu mu gosterir
Simdi de bunu taktim kafama….