Kbra1409 şimdi aldım gezmeliklerini 😊 sizede atayım fikir olması açısından. Önceki oğlum da yaza gelmişti. Genellikle evin içinde çıtçıtlı badi vs ile duruyor. Dışarı çıkarmak içinde bu tarz ciciler aldım. Oğlum sezaryen ile 1 temmuzda doğacak. Bu kadar dışarı çıkarken gezmelik yeter diye düşündüm 0-3 aylık bunları aldım . İlk oğlumdada eski resimlerine baktım o dönem hep böyle giydirmişim.