Nairinoo Gün embiryosu transfer oldum. Şuan için bir tek ara sıra yoklayan ufak karın ağrım var sizde durumlar ne kızlar nasıl gidiyor bu süreç 🙂 belki bir birimize güzel erenji veririz
Tufu2 Nairinoo 5. Gün embriyosu 6. Gün kan verip ogrenmiştim ben hafi hakkında hayırlısı canım benimde ole oluyodu Rabbim sağlıkşa kucagımıza almayı nasip etsin kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın 🤲🏻🌺
Nairinoo Tufu2 amin canım benim ❤️ ben geçen denemelerim de ilkinde erken gebelik testiyle öğrendim kimyasal oldu ikincisinde gününü bekledim tutunması bebeklerim 🥲 o yüzdende korkuyorum canım
Tufu2 MrsEda 59 ile öğrendim 5. Gün embriyosu transfer günü saymazsam 6. Gün verdiğim kank kandan oncede erken gebelik testi yapmıstım varla yok arası bi hayali çizgi gözüktü oyle kan verdim
MrsEda Tufu2 benim de Transfer günü hariç 7. Gün beta hcg 20.92 , 5. Gün taze transfer embriyo için düşük mü beta
Tufu2 MrsEda 11 le öğreneninde okumustum burda onemli olan sağlıklı artması canım ben 2 günde bi aynı saatde tekrarlamaya calistim beta 13000 leri gorunce doktora gittim