Tgbakrc Acaba doğum yaklaştıkça stres falan mı oluyorsunuz onda tetikliyor. Bide nefes alamayacak derecede olmuyorsa doktorum hamilelikte kan basıncımız arttığı içim çarpıntı olması normal bir durum demişti. Siz takip edin yani sizi rahatsız edecek derecedemi bşde tansiyon takibi yapın sabah akşam mutlaka