Arkadaşlar merhaba 5+1 haftalık gebeyim, bugün dokturumla konuşurken doğum paketlerinin yüksek fiyatından bahsettim doktorum okadrına gerek yok sadece gelip muayene ol her ay dedi , bide fetal DNA testi yaptırıcaksın onu istiyorum diğer testlere falan gerek yok gerek olursa sağlık ocağından yaptırırsın dedi, sizler yaptırdınız mı, yaptırdoysanız nasıl oluyor kaç günde belli oluyor sonucu bide fiyat nedir torbalıda 12 bin civarı dedi