Zahideftm Doğum yapmadım kabız da değilim ama tuvalete çıktıktan sonra yanma ve kaşıntı oluyor neden acaba bi çözümü var mı ne yapmam gerekiyor
Girlmama Zahideftm bunu bende yasadim ama neden bilmiyorum ve hamileligimin son haftasinda basur oldum kesin domtorunuza danisin