Sumeyyeee (Hayaldi gercek oldu çok şükür)Doktorum ilk doğum randevusunu 7 subata vermişti bebeğin gelişimi iyi gittiği için 1 subata almıştı. Belki daha erken doğar diye biz ocağın 20sinden sonra heyecanlanmaya başladık ama bebişimiz bizi baya bekletti 8 subatta gece 2 de baslayan sancılarlar öğlene doğru 11.27de dünyaya geldi.çok farklı bişey sanki emanet vermişler gibi geliyordu bana ama alıp emzirmek ağlamasına kıyamamak annelikmiş.bütün hamileler İNŞALLAH sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişlerinizi. O gün geliyor gercekten hiç karamsarlığa kapılmayın. Birde keinlikle demir ilaçlarını kullanın ben pek kullanmadım kendimi toprlamam zor oluyor.bendrn bu kadar. HOŞGELDİN ÜLGEHAN BUĞLEMİM😘👶