serra_62 Evliliğimde çatırdamalar vardı bir süre eşimle ayrı kaldık adet oldum bitti ama ortalarında 1-2 kere eşim çok ısrar etti ve birlikte olduk şuan o kadar yorgunumki sabah akşam kusuyorum üşütmüşte olabilirim diye yorumluyorum reglime 5-6 gün kaldı sağ tarafımdada ağır bir baskı var 2,5 sene olmadı uğraştım hevesim hayallerim hep yok oldu bu ay bir kere yapmayla olmuş olursa Allahın işi cidden ne söylesem bilemedim Allah isteyenlere versin benim eşimle çok problemlerim oldu ne yalan söyleyim bir yanım isterse bir yanım asla diyor ama yinede Allah bilir