Öncelikle bu yolculuktaki herkese sağlıklı bir doğum ve sağlıklı bir evlat nasip etsin Allah. Rabbim bakabilecek olan herkese nasip etsin, aratmasın. Ben de sizler gibi burada envai çeşit doğum hikayesi okur ve bu kadar kolay değildir derdim. Başladıktan sonra şartlar uygunsa vajinal doğumu nasıl yaptığını anlamazmış insan. 26 Mart Çarşamba günü Alsancak’a arkadaşımla buluşmaya gittim. Kasıklarımda hafif basınç hissi olduğu için gelmişken doktoruma da uğradım. Muayene etti, her zamanki kasılmalar şu an bir şey yok dedi ve ben eve döndüm. 27 Mart günü bebeğimin kalan alışverişini teslim almak için önce Alsancak’a, sonra Optimum’a gittim. Akşamüstü 6 gibi Güzelbahçe’ye eve döndüm. Bunları neden söylüyorum derseniz ben tüm bunları doğum başladığını fark etmeden yapmışım 😂 3 cm açıklıkla oradan oraya gezmişim. Doktorum süreci rahat geçirmem için önceki gün uğradığımda söylememiş. İyi de etmiş. Akşamüstü karnımda bir yanma hissi başladı. Yaklaşık 30-50 saniye arası. Hemen büyük büyük ve yavaş nefes alıp verdim. Yarım saat sonra aynı sancı tekrar gelince doğum mu diye şüphelenip doktoru aradık. Süre tutun 15 dakikada bire düşünce haberleşelim dedi. Ben o sırada sıcak suya girdim iyice bi yumuşadı vücudum. Sancım düzenli olarak gelmeye başladı. Her sancıyı pilates topunda hoplayarak ya da yere köpek pozisyonu alarak ama en önemlisi nefesle karşıladım. Sancılar 10 dakikada bire düştü birden. Apar topar evden çıktık derken sahilde trafik sıkıştı. Kornalar, dörtlüler 😂 Filmlerdeki gibiydi. Şimdi düşününce çok gülüyorum. Hastanenin önüne geldiğimizde sancılar 3 dakikada bire düşmüştü. Ebe Hanım muayene etti ve 7 cm açıklık var dedi. Lavaboya girdiğimde suyum geldi. Hemen epidural takıldı.Epiduralden sonra inanılmaz konfor alanı başladı. öncesindeki sancılara da dayanıyor imsan hiç korkmasın kimse. doğum haneye 00.10’da çıktım. saat 00.34 itibari ile bebeğim babasıyla aynı gün doğdu. Bu da eşime en büyük hediye oldu. Doğum anında da hiç bağırmadım kocamaaaaan nefes alıp ses çıkarmadan var gücümle ıkındım . Aralarda beklerken de eşim yudum yudum su verdi enerjimi topladı. Ki doğum sancısı çekerken de aralarda komposto içmiştim.
velhasıl 16 günlük olduk bile. Rabbim sizleri de bir avazda kurtarsın 🌸💕