Kbrmsl Kızlar daha doğum yapmadm ama az kaldı bebekten bebeğe değişir tabi bez markası her bebeğe gelmeyebilir ama sizce hangisiyle başlamaliyim
rosatue Kbrmsl en güzeli prima premium Care ama ben de hiç bulaşmayacağım, eskisi gibi rahat erişilebilir değil fiyatı. Sleepy bio natural benim için en ideali. Yaz için değil ama kış için goon premium da güzel.
newmommmyy2 Kbrmsl bir arkadaşım goon aldı çok çok memnun kaldı bende daha doğurmadım ama molfix mavi paketten aldım bakalım şimdilik stok yapmadım ama
user876544926 Kbrmsl kesinlikle stok yapmayın. Molfix almıştım ben bebeğime pişik yaptı denemek için market markası olan jeny wily aldım 2 gündür deniyorum bir sorun yaşamadık hala
newmommmyy2 yeni_anne2 ay inşallah burda herkes onu önerince onu almıştım neyseki stok yapmadım deneye deneye bakıcaz artık 🙏🏼
ipos Ben birer paket goon ve molfix aldım deneyeceğim. Bir de bi arkadaşımın elinde sleepy vardı onları verdi o da yaklaşık bi paket kadar vardır. Daha da almadım alerji vs yapar diye bu üçünü deneyeceğim
minegkaya goon için prima muadili diyorlar su an e bebekte bi alana bi bedavası var bi bakın isterseniz
Kpd Herkes prima premium care öneriyor bana da . Deneme olarak alacağım sanırım. İlk etapta kaç numara kaç paket almak gerekir?
Girlmama Kpd o bebekten bege degisir bez stigu yapmak dunyanin en gereksiz seyi 1 ay6 gunluk kizim hala 1 numara kullaniyorum ben kac paket kullandim 1 numara prima saymayi biraktim artik
Kbrmsl Kpd ya bence stok yapmayın bir pkat alın zaten heryerden alabiliyoruz çocuğa yararsa alırsınız ben öyle yapacağım
Zeynep1401 Sleepy bio natural aldım henüz doğum yapmadığım için deneyemedim bu yüzden stokta yapmadım eğer iyi gelirse pişik yapmazsa bu bezden devam ederim
mrp2023 Kbrmsl herkes farklı bişey öneriyor 😂 bence bir kaç paket alıp deneyip ilerleyen zamanda tekrar almanız daha mantıklı
Kbrmsl mrp2023 bencede ya hangisinin iyi geleceğini bilemiyorum ilk etapta bı paket alım pişik yapmazsa ona devam edeyim🤣