miniksen benimde ilk yaptığımda böyle silikti. Reglime vardı daha duramadık hastaneye gittim kan testi verdim negatif geldi. Bir kaç gün sonra daha belirgindi. Regl tarihim geldiğinde belirti falan olmayınca kan testi verdim 56 çıkmıştı şimdi 35+1 deyim. Regl tarihiniz geçmedi ise beklemenizi tavsiye ederim