semaya ben 7 hhaftalikken gittim. Cihazimiz iyi degil dedi vajinal bakicam dedi. Asla korkulacak bisey degilmis. Sadece ucundan bakiyolar hic aci da hissetmedim kalp atisini duydu usg goruntusu verdi 2 1 dakika falan surdu. Zaten 6+3 müş usg de. Bebege de bi zatari yok cunku sadece vajina girisine geliyor