Hppymm İlk dozu normal tetanoz oldum ikinci dozda boğmacalı tetanoz diyorlar kafam karıştı yapan var mı sakıncalı bir durum mu
History5 Hppymm Ben doktora danışacağım ne derse ona göre hareket ederim ama benimde kafam karışık bu durumdan o ayrı
Anonimm4 Hppymm Ben ilk dozu boğmacalı tetanoz aşısı oldum doktorum önerdi çünkü 1 ay sonra normal tetanozun 2.dozunu olucam. Doktorum güzel açıklama yapınca bende olmaya karar verdim, yan etki olmadı sadece aşı olduğum kolum 2 gün ağrıdı
Hppymm Anonimm4 bende istiyorum ama biri boğmacalı biri normal tetanoz olunca kafam karıştı 6 ay sonra 3. Doz var dedi 30 haftalığım şuan
Ayse_umay Az önce sağlık ocağı ebe hemşire aradı tetanoz aşısı için yarın gel dedi mecbur mu acaba doktora danışsam mı önce
Daisyy000 Ayse_umay Mecbur değilsiniz tamamen size kalmış , hemşireler ek ödenek aliyormus o yüzden bu kadar aşı meraklısı tavırları var. Oğluma 18ay aşısından sonrakileri yaptırmadık.O kadar çok arayıp taciz etti ki artık engelledim