Vee siz kaçıncı günden itibaren test yapmaya başlıyorsunuz? 31 günlük döngüm 2 senedir şaşmadı (şu anda şaştı gerçi 38. Gündeyim, kan testi negatif çıktı). Kaçıncı günde başlamak en doğrusu? Yoksa ilk döngü için baştan sonra yapmak çok mu abartılı olur?