36+6 yim batma hissi oluyor canım acıyor gibi yaşayan varmı kızlar
Ebrueren banada oluyor arada 35+6
Ebrueren bana da oluyor 33 haftadan beri
31+4 benimde oluyor. Sızıntı şeklinde bi acı. Ağrı da oluyor. Normalmiş öyle dedi doktor.
36+6 banada oluyor ani bir iyne batmasi gibi sonra geciyor
Bana da oluyor 32deyiz yarın kontrol günüm sorucam