Barlasmomyy Merhaba Diyarbakır’da hangi doktorda, hastanede doğum yapmayı düşünüyor sunuz ? Henüz karar veremediğim için memnuniyeti olan varsa sormak istedim
Ebruaslan-21 Barlasmomyy merhaba bende diyarbakırdayım özel dünya park hastanesinde Evindar beyle devam ediyoruz çok memnunum yeni hastane temiz doktorumuz çok iyi . Tavsiye ederim yani
supermom__ Barlasmomyy batı hastanesi Zozan hoca var sezeryan 20 bin şuan Hastane temiz ve yeni Doktor da çok iyi biri
Kubrr_ Barlasmomyy özel bağlar hastanesinde veyis hocaya gidiyorum kontroller için doğuma da düşünüyorum ama genesiste Pınar hoca varmış oda iyi diyorlar
Edaliii Barlasmomyy ben memorialde 2022 de kızımı dünyaya getirdim her şeyinden çok memnundum. Gamze akın evsendi doktorumda. Şimdi 33 haftalık gebeyim yine memorialden şaşmam. Dünya parktaki doktordan çok memnun kişi duydum ama normal doğum olacaklar için sıkıntı. Sancı katı ve odaları varmış sadece ebelerle kalıyormuşsunuz kimseyi almıyorlarmış :/
Barlasmomyy Ebruaslan-21 Evindar hocaya çok önceden gitmiştim aslında iyi bir doktor daha sonra Ömer bey ile devam ettim fakat hastanenin doğum prosedürleri sebebi ile farklı bir hastane düşünsem mi diye düşündüm. Eş alınmıyormuş doğum vaktinde vs bu tür şeylerden bahsedildi siz kaç haftalıksınız
Barlasmomyy Ebruaslan-21 doğuma diye biliyorum refakatçi olarak değildir onu gidip konuşacağım bu aralar fiyat alabildiniz mi siz
Kbra1409 Bende dünya park evindar elçiye yeni başladım güzel giderse orda düşünüyorum hastahanede gayet temiz ve ilgili duruyor ❤️
Barlasmomyy Kbra1409 dilediğiniz gibi ilerler umarım 🙏 Diyarbakırlı olmayınca net bilemiyorum kararsızlığım bu sebepten bakalım hakkımızda hayırlısı
Ebruaslan-21 Barlasmomyy normal doğum 15 bindi herhalde sezeryan 22 dediler . Bende buralı değilim ilk oğlumu Neval yamanda doğum ettim oda harika bir doktordu şuan özel kliniği var fiyatı biraz yüksek geldi . Evindar beyde gerçekten bi o kadar ilgili o sebebten onu tercih ettim
Barlasmomyy Ebruaslan-21 iyiymiş fiyat olarak Memorial de 23 demişti bi fark yokmuş aslında. Neval hanımı bana önerdiler deşiğiniz gibi özel klinik ve doğumları da Dünyaparkta yaptırdığı için pek mantıklı gelmedi o sebeple hiç gitmedim. Evindar bey çok ılımlı iyi bir doktor haklısınız düşünebilirim tekrardan Ömer bey çok yoğun ve ulaşamıyorum telefondan herhangi bir durumda hoş olmuyor. Siz nerelisiniz tayin sebebi ile mi buradasınız siz de ?
Ebruaslan-21 Barlasmomyy ben İstanbul’dan geldim eşimin tayininden dolayı ama eşim buralı yani ben yabancıyım ☺️
Barlasmomyy Ayseyrdmc- devlet hastanesi işe aynı demişsiniz şartlardan kastınız nedir normal doğum için eşin doğuma girememesinden mi bahsediyorsunuz
Ayseyrdmc- Barlasmomyy o hastanede bi operasyon geçirdim narkozluyken daha giydirmeye çalışmışlar kollarım mosmordu narkozluyken twkerlekli sandalyeye atıp herkesin içinden götürüp çarşafları temiz olmayan bir yatağa yatırmışlar beni uyanınca farkettim. Bakım ilgi alaka kötü yani.muayene de oldum 2 farklı doktoruna hiçbirinde memnun kalmadım hastane çok kalabalık randevu saatimde gidiyorum bir saat sıra bekliyorum çünkü doktor 10dkkada bir randevu koymuş yetişmiyor.ultrason makineleri de çok eski bebeğimi göremedi riskli düşük diyip ilaç başlattı doktor başka bir doktor tam tersi şekilde sonuç aldım aynı gün. İki arkadaşım doğum yaptı ikisi de hastane şartlarından çalışanlardan ebelerden memnun olmadığını söyledi.
Barlasmomyy Ayseyrdmc- açıkçası bende bu durumlardan memnun değilim farkındayım devlet hastanesinde bile doğum yapmayı düşündüm fark yok diye 2 gün hastanede yattım devlette hijyen vs 0 berbattı kötünün iyisi diyerek geri Ömer hocaya döndüm ne yapacağımı bilmez haldeyim doğum fiyatları diğer hastanelere göre biraz daha uygun diye en azından 1 gün yatar çıkarım katlanırım diye sabrediyorum. Erken doğum riskim var sürekli doktor aramaktan çok sıkıldım
Ayseyrdmc- Şimdilik bowerde yunus hocayla devam ediyorum.orda doğum yapan bi arkadaşım var çok da memnun kalmış şuana kadar ben de memnunum bakalım.tek sorunum rapor onu da çözmeye çalışıyorum Barlasmomyy
Ayseyrdmc- Barlasmomyy diğer hastanelerle çok bir fiyat farkı yok aslında aldığın hizmete bakınca çok bile parası
Tuntun44 Ayseyrdmc- heyet raporu mu arıyorsunuz acaba? Ben de heyet arıyorum da veren bir doktor bulamadım malesef