mrvksen bence almanı öneririm ilk günlerden itibaren çok lazım oluyor benim sütüm yogun değildi ama çok hızlı akıyordu bebeğim o hıza yetisemeyip bogazina kaciriyordu hep emzirme danışmanı on sütü sağmami önermişti hızını almak için mecburen gittik aldık elektrikli baby plus markasının vardı ebebekte memnun kaldım ben sonra da çok kullandım