Parinas ne güzel ben hiç öyle iştahlı olamadım 🙈 ama diyetisyenle beslenme deyince herkes az yemek tatsız tuzsuz yemekler olarak algılıyor ama güzel oluyor tatları hemde sağlıklı beslenmiş oluyorsunuz, ben emzirme dönemi bitene kadar ilacımı kullanamayacağım devam edeceğim diyetisyene bu sefer süt arttırımı yapacak şeyler daha ağırlıklı olacak bir kere denersiniz olmaz ise bırakırsınız en iyi ihtimalle😇