Melissarden Kızlar durumlar nedir biz 4+5iz bugün daha kontrole gitmedik. Siz de ne var ne yok kaçıncı gebelik benim 3 🫠
cakirbebek Melissarden 2. Gebeliğim 5+6 haftaligim inanilmaz bulantilarim başladı ve coook uykum var hep halsizlik 🫣😂
Burcu__0506 Melissarden bizde 4+3 Kontrole gidiyoruz ama çok küçüğüz beta da 87 ydi en son ☺️ 3.cü Gebeliğim
gozde91 Melissarden bende 4. Haftadayım canım bende sadece regl gibi sancı ve bel ağrısı var. Bende önümüzdeki hafta gideceğim doktora
AdaKaranfili Melissarden 4+1 . Cuma günü silik çizgi ile öğrendim. Belirtim yok nerdeyse. 3.cocuk olacak nasipse
Melissarden cakirbebek halsizlik çok var bulantı az az başladı çok korkuyorum kusmaktan bulantıdan ya
Melissarden Burcu__0506 ben adetten önce öğrendim 75ti 3 gün önce 495 çıktı bakalım bugün de gidicem bin küsür olunca gideyim diyorum doktora
Snemrcan Burcu__0506 pazartesi akşam beta 129 du çarşamba sabah yani 36 saat somra 166 Çıktı normal mi
cakirbebek Melissarden ilk gebeligimde boyledi yanımda bir kızım var şu an 2 yaşında kafamı kaldıramıyorum Cook bulaniyorum yandık yani sağlık olsun
Melissarden cakirbebek evet öyle ama geçen kasımda kürtaj oldum kalbi durmuştu 9 haftalık korkularım var biraz galiba
Melissarden cakirbebek kız iki erkek çocuk var bende biri okula gidiyor diğeride benimle oyalanıyor evde ama gel bana sor çok şükür diyelim 😂
cakirbebek Melissarden haklısın ama şimdi gitsen zaten kalp atışı falan duyamazsin daha bebek oluşmaya çalışıyordur şu an diye düşünüyorum her türlü bekletecek yani. Yinede sen bilirsin tabiki
Melissarden gozde91 belim sırtım kopuyor cidden diğerlerinde böyle yaşamamıştım ya 30 yaş güncellemesimi buu
AdaKaranfili Melissarden iki kızım var . Şimdi erkek istiyoruz .bakalım Rabbim nasip eder inşallah.saglikla hayırlısıyla🤲🤲 çatlama gününden sonrasini degerlendirdim. Adetin 16.gununden sonrasını.
gozde91 Melissarden olabilir canım benimde ilk gebeliğim çokkk rahattı şimdi 30u geçtim fenalardayım😅