Citirmom Zeynep1509 Lavin çok güzel, gülce ismiyle uyumlu olmamış ama. Tek başına koyma ihtimaliniz varsa bence tek başına daha güzel
obli Zeynep1509 ikisi de güzel ama bende arkadaşlara katılıyorum zorlama olmuş. Tek isim koyarsanız daha hoş olacağını düşünüyorum.