-_MorKaka_- aslında sayıyorlar saymasalardı tek seferlik 5000₺ alacaktınız ama siz 2 çocuklu ödemeden faydalanacaksınız sadece iki çocuğunuzda ayrı ayrı 1500₺ vermeyecekler sadece 2025 sonrası doğan için verecekler çoğu anne iki veya Üstü çocuklarada aynı ödeneğin olacağını sanmış ( her çocuk için ayrı ayrı ödeme yani) ama bunun sebebide bu ödeneği tanıtım yaparken işte 3 çocuklu bir anne aylık toplam şu kadar para alacak diye ayrıca belirttikleri içindi , daha iyi bir örnek verecek olursam size siz şuan bir tanede daha çocuk yaptığınızda yani 3. Çocuğunuz olduğundan onun için ayrıca 5000₺ almayada başlayacaksınız , 2. Çocuk 60 ayını doldurana kadar 1500₺ almaya devam edecek yani size aylık 6,500₺ ödeme yapılacak sadece 2025 öncesi doğan çocuğunuza bir ödeme yapılmayacak . Umarım anlatabildim çünkü en sade hali bu 🤣🤭