Ne kadar değişik ya gittim gebelik testi için kapısı dayalı açık bir sürü insan bekliyor kapıda herkesle kapı açık bı şekilde muayne ediyor bakıyor içeri girdim sıram gelince kapıyı örttüm bana surat asarak diyor özel degilse niye kapatiyosunuz özel degilse açın dedi bende dedim özel kendi durumumu kapı açık bir şekilde söylemek istemiyorum dedim söyledim gebelik testi istediğimi tamam kapıyı açın dedi açtım 10 saniye sonra verdi barkodu beş karış suratla çıktım