Kızlar merhaba doktorum enfeksiyon için gyno lomexin fitil yazdı ilkini cumartesi kullandım o gün baya su gibi akıntım oldu ama bugünde baya bildiğiniz peynir gibi çok fazla akıntım geldi ilaç mı eriyor anlayamadım bugüne kadar erimiş olması gerekmezmiydi yarın ikincisini kullanıcam aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba