Bbydust o haftalarda bazen belirti olmayabiliyo yada hiç belirti de yaşamayabilirsiniz bu normal bişey ama insan kayıp yaşayınca ister istemez korkuyo. beslenmenize , hareketlerinize dikkat edin,iyi düşünmeye çalışın iyi düşününce herşey daha da iyi oluyor. Ben öyle yaptım şimdi bebeğim 3.5 aylık kucağımda, sağlıkla alın sizde kucağınıza 🤲🏼