Kubrr_ bende içmiyorum içemiyorum canım gebeliğim boyunca sudan kaynaklı hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür öncelikle suyu sadece su olarak görme su içemiyorsan çorba iç, meyve suyu iç, ayran iç, bol sulu meyveler ye, armut ye günde bir bardak su aklıma gelirse anca içerim ne bir çatlağım oldu ne de bebeğimin suyunda falan bir sıkıntı oldu bugüne kadar