lalemgul Yanılma payı varmıdır kızlar kaset test bebetime ilk gebeliğimi de onla öğrenmiştim ikinci test üstünde yazıyor ilk defa kullandm ondan fikri olan varmı 2 gün önce de kaset test ve erken test yapmıştım silik çıkmıştı ikisi de🤔🤔
lalemgul EsoMom_ fotoğraf çekerken yoktu belirmiş oda var çizgi🥹🥹doğrudur insllh ilk baktihimda yoktu erken de
EsoMom_ lalemgul hadi gözün aydın olsun :))))) Zaten ilk beş dakika diyorlar ama erken testler 10 dakika da anca çizgileri çıkıyor canım kan testi ile doğrula :)))
Hiranur_2180 lalemgul bu marka güvenilir mi aynı bu markadan bu sabah yaptım hemen çift çizgi çıktı pozitif ama kanda negatif çıktı
lalemgul EsoMom_ sonucum çıkmış:)) 25.9 yazıyor adet günüm bugün olmssi lazimdu 23 günde bir geliyor du çok düşük sanki🥲🥲 yada yeni olduhu için diye teselli ediyorm.kendimi.artis.olur insllh🫠🫠
Bseldatgain lalemgul canım hayırlı olsun :) çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına al inşallah. Şöyle kendini teselli edeceğin durum yok. :) ben adetimden 3 gün önce öğrendim ve kan verdim. 25 ti beta değerim 25 ile öğrendim yani daha gecikmem bile yokken şuan da çok şükür 28 haftaya girmek üzereyiz :) 2 gün sonra 60 A çıktı sonra zaten artış devam etti hiç strese girme
Busravezeytin lalemgul aynı durumdayız. Adetime 2 gün kala beta 26 çıktı. Doktor düşük bir değer dedi. Sabırla geçmesini bekliyoruz zamanın. Kimseye söyleyemedim bilee ne olur ne olmaz diye
lalemgul Bseldatgain benimde gecikme yok daha bakalım insllh guzel ilerleriz bizde 🫠maşallah sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🫶 bilgin içinde teşekkürler moral oldu bana 🥰 🌸
Bseldatgain lalemgul hep güzel şeyler düşün hiç kötü şeyler düşünüp kendini ve bebeğini strese sokma canım:) çok güzel bir anne olacaksın buna odaklan