Hamileliğin başında benim de düşük çıktı. Hatta 0,07 gibi bir değerdi. Hamilelik başında bunu normal karşılarız demişti doktor. Ama benim sürekli takip edildi çünkü geçmişte (hamile değilken) tedavi görmüştüm yine trioid için. TSH düşüklüğü geçmişim olduğu için yani sürekli takip ettiler çok şükür düzene girdi. Ama ya kadın doğum seni endokrinoloji bölümüne ya da dahiliye bölümüne yönlendirecektir. Yönlendirmese de sen dahiliyeye randevu alıp gidebilirsin. Zaten bir süre takip etmeden ilaç başlamıyorlar ki bence doğrusu da bu. Ama takip ettirmende fayda var.