Gebeliğimi öğrendiğimde kız ve erkek isimleri araştırmaya başlamıştım, kız olursa işimiz daha kolaydı eşimle birkaç isimde anlaşmış hatta bir isim bizim okeydi ama erkek de büyük kararsızlık vardı en azından eşim tarafından. Ben birkaç ismi çok beğendim daha sonra da bebeğimizin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrenince bir isim benim içime çok sinmişti eşime sürekli bunu söyledim o biraz daha düşünelim vs derken başka da isim bulamadık çünkü benim aklımda tek bir isim vardı 😅 En sonunda eşim tamam dedi seni de kırmak istemiyorum istediğin isim olsun dedi ve 20’li haftalarda karar vermiş olduk 🤭