Annekiziiveeoglu Fizyolojik uyguluyorum açılıyor gibi oluyor sonra mama yerken gene hıkır hıkır tıkalı gibi ses geliyor. Ama uyurken veya yatarken hiç tıkanıklık gibi belirti yok. Napsam devamlı da fizyolojik yapıyorum aslında
AnayimBenAna_ Annekiziiveeoglu bizimde aynı ama uyurkende oluyor bizim. Aspiratörle çekiyoruz bildiğin süt geliyor burnundan bizimkinin. O sütü emdikten sonra çekmezsek yeşile dönüyor zamanla. Randevu aldım bugün başka bir doktora daha götüreceğim.