36 haftalık hamileyim ve 2 gün önce detaylı temizlik yaptım (gurbetteyim hiç kimsemiz yok burda yardımcı) işten geldi aa ev parlamış ferahlık var demesini beklerken aa bak masanın altında bu iz kalmış detaylı yapamamışsın demez mi gülerek sinir krizi geçirdim 1 hafta konuşmadım. Baharat çekmecemden koltuga kadar karısıyor bende sen arabanla ilgilen evle ne işin var diyorum 😀 belkide ben huylu bi insanım temızlık yapamadıgımda kafaya takıyorum o da benı vuracagı yerı iyi biliyor diye düşünüyorum. Çünkü kendisi titiz bi insan degildir benim kadar. Dün hastane çantamı hazırladım biberonda koydum ne olur ne olmaz diye eee mama verilmeyecekki anne sütü içmeyecekmi bu cocuk dedi sütüm gelmezse ne yapacagız aç mı kalıcak çocuk bi düşün dedim mesela herşeye muhalefet 😀