Kizlar oglum bu ay 4 aylik olacak insallah ama halen saat basi emziriyorum gece saat basi kalkiyor, kilo alimi normal dedi doktor sutum yetiyor illaki ama neden hep kaiiyor. Sutum yagli degil ama sagdigimda sut cok acik renkti sanli su ve sut karisimi gibi. Ya yagli olmadigi icin doymuyor. Ama gercekten tukendim yoruldum nerdeyse 5 aydid uyku nedir bilmiyorum iki tane kizlarim var onlarlada ilgileniyorum ama perisan bir sekildeyim. Bu uykusuzluk nezaman gececek?😢 bazen diom emzirmeyi birakim mama verim biberonla sirf iyi uyuyim diye ama vazgeviyorum geri cunku anne sutu cok onemli. Ama sadece cok uykusuzum. Bunu aileme anlatsam hemen fircz yiyorum kimseye icimi dokemiyorum. HAŞA sikayetci felan degilim yalnis anlasilmasin sadeve icimi dokuyorum cok uykusuzum yorgunum halsizim bitkinim surekli saat basi emzirmektenw☹️