1TazeAnneee oglussannesiiii bende öyle diyordum şimdi zaman yaklaşınca biraz daha içerde kalsın diyorum 😂😂
Elifmehmetemin 1TazeAnneee sen yolu tamamladın sayılır maşallah benim daha 136 gün var kavuşmaya hayırlısıyla afiyetle inşallah 🤲🥰
Mervetrkmn 1TazeAnneee normalde 43 gün ama erken doğum riskimiz var her an gelebilirmiş beklemedeyiz 🥰
1TazeAnneee Rafaelli şuan gün yaklaştıkça agrılarım da çok olmaya başladı öyle diyoruz ama bir yandan da kalsın işimde biraz daha diyorum 😂😂