1TazeAnneee doktorumla yazıştık, ben çok heyrcanlı biriyimdir o yüzden panik olmamak için sanki hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışıyorum. Arada mide bulantılarım oluyor sanırım heyecandan. İnşallah hepimiz güzel doğum hikayeleri paylaşırız buradan🥰🙏🏼