Kızlar selam 2 yaşında bir oğlum var şu an 7 haftalık hamileyim doğal olarak birde kızım olsun istiyorum inşallah hayırlısı ile tabiki. Oğlumda hamileliğim çok zor geçti hem çalışıyordum hem de çok kusuyordum tatlıyı normalde çok severim ama hamilelikte ağzıma sürmedim o derece çok tiksindim sürekli turşu vs yedim şimdi de gene kusuyorum ama herşeye değil hu sefer de salatalık ve erik yemeye başladım normalde ekşi hiç sevmem ama oğlum da da yemiştim sizce gene oğlum mu olacak acaba