Seelliinn Kızlar merhaba yarın regl günüm normalde avulasyon testi yapmak istedim sabah ve böyle çıktı ilk dk ikiside çizgi oldu ve koyulaştı lakin hiç bi belirtim yok sizce hamilemiyim ?
DuruDefne_mommy Seelliinn hamile olma olasılığın çok yüksek bende bu şekilde öğrendim 🥳🥳bi test yap bakalım
Nur19977 Seelliinn büyük ihtimale hamilesin canım regle bir gün kala böyle olmazmış bende dün yaptım adete iki gün kala benimkide ince çizgi koyu bende birazdan yine yapıcam
Miniginannesiiii1111 Seelliinn ilk gebeligimi ben bu şekilde öğrenmiştim ovulasyon testi pik olmuştu daha sonra gebelik testi yapmıştım bence test yapın 🙂
Seelliinn Nur19977 kendimi umutlandırmak istemiyorum ama inşallah öyledir ☺️ sizinle dhaa öncede konuşmuştuk bi kaç kere
Nur19977 Miniginannesiiii1111 kuzum konuya daldım kusura bakmayın beniöde adet günüm yarın sabah yaptım idrarda 20 sn beklettim sanırım fazla oldu Bu şekildede hamilelik olabilirmi dünküde böyleydi
EsoMom_ Nur19977 zaten bende 20 sn bekletmiştim ama silik olunca olmuyor kötü olunca gebelik var görünüyor ovulasyonda canım
adatuna Nur19977 canım başlıklara yazıyorsun ama ümitlenirsen üzülürsün diye yazıyorum testin silik T çizgisi C çizgisinden koyu ya da o kadar koyu olduğu bazı durumlarda gebelik oluyor olsa koyu çıkardı yani kopkoyu